Wallander

Hejsan

Nu ligger jag här i sänge o skriver, kollar på Wallander.....riktigt spännande asso :) "Den svaga punkten"
Så som jag tycker så heter ju typ alla svenska deckarserier nästen likadant. Finns det inte typ en Beckfilm som heter "Den svaga länken" ...... men skit i :) Nu handlar det iaf om en hästuppfödare som är mördad o två små hästtjejer hittar honom.

Efter middagen beställde jag Höglandsskolans lyx-paket på skoltröjor, vad som menas med "lyx" återstår att se. Tjatate lite på puppe o han gick med på att köpa både byxorna o tröjan. Hahaha, i år är dom extra "bling, bling" svart med guldtryck.        Fint, fint ;)

image33              image34



I morron börjar vi 9:15, skööönt slipper både no & bild, ska nämligen träna samling med Hedda i dramasalen. HAhahah, Inga-Gärd :)

Men nu ska jag fortsätta titta, skriver i morron :)

*Sovdax*
Puss&Kram!

-Så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0