"You wanna be me but you can't be me"

Hejsan

Nu har ja (äntligen) kommit hem från restaurangbesöket inne i stan. Var på "Helenes krog" vi St. Eriksplan rätt så okej mat, åt ungsbakat kycklingsbröst med nån apelsinsås. Såsen var något av det äckligaste jag ätit så den lämna jag på tallriken ;) HAhahaha, vi kom på honom! den sexiga servitören tjuvrökte utanför ^^, Hahahah, det hade han nog inte riktig räknat me..... men han var ju grymt snygg asso :) Blää.... när vi läst menyn så hittade jag "vitlöks dressade sniglar" usch sniglae, inte precis min favvo-mat. Vi allihopa delade på typ världens största marängsvisse (stavas det så?) hur gött som helst :)

När jag kom hem gick jag in på youtube o kollade lite. Hittade den här scenen från världens underbaraste serie


Shiiiiit vad jag skulle skratta om jag skulle spela in det där XD Christina äger ju ALLA med sin otroliga teknik, kolla lixom hur hon tuggar o sen så häller hon ju vatten på korvbrödet för att det ska vara änklare. Undrar hur mycket dom skrattade när dom spelade in det :) En av två världens bästa serier, OC & Grey's Anatomy. Älskar båda nästan lika mycket, dom äger ju :)

Cristina: Eeeheheh,
Alex & Geoge: Eeeheheh,
Cristina: You wanna be me but you can't be me, you wanna be me but you....
Alex: Oh oh...!
Izzie: Crash, she's gonna blow!


HAhahahaha, skrattade som fasen asso, hela scenen är ju helt perfekt ju XD
Kolla Cristinas min.... :P

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0