Youtube

Heeeeeeeeee

Har precis gjort mej klar för att sova o tänkte bara ta en sista "koll" på youtube innan jag somnar :) Sen så ska jag kolla lite på hm, gina tricot, vero moda, cubus, tposhop & monki:s hemsidor :) Ska typ in till stan med moster nån gång på lovet, nånting som vi snackat om iaf. Så då är det ju bra om man kan ha kollat lite innan :)

Fett skönt med påsklov, bara slapp-slapp...Fast några skolgrejer har jag att göra (svenska & öva repliker). På tisdag ska vi troligtvis spela in filmen till samlingen där jag ska vara Inga-Gärd o stå utanför smelivs o blivit bestulen på min rullator av modellen "Race Space 07" . Sen på onsdag hade tjejjorna en idé om att gå ut o äta, får väl höras om det senare. I morron ska jag (först sova) o sen höra om ja o pia skulle göra något. Finns väl egentligen inte så mycket o göra, men vi kanske kan gå o fika eller nåt?
Nu ska jag sova :)

*Sovdax*
Puss&Kram!
-Så hörs vi <3

Visst är han underbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0