A shot at love

Weei! Jag ska inte kolla på teve, jag ska kolla på A shot at love igen :P Nu vet det som jag satt och kolla på förra söndagen som handlar om Tila Tequila som är bi och bjuder hem 16 tjejer och 16 killar till sitt hus. Egentligen har det nya avsnittet börjat på mtv nu, men avsnittet kom upp på hemsidan redan igår så jag missar inget. Det är ju typ feta bra för nu är det bara tre killar och två tjejer kvar. Eftersom Brandi åkte hem, men det tyckte jag var lika bra ;) usch, jag gillar inte henne hon är ju typ falsk eller vad man ska säga :P Jag gillar Dani hon är en ärlig typ ;) Hahaha, det påminner mej om OC, min dunder kommentar: "Det här är en grabb som har mycket att ge"
Hahaha, det är bara Anna som fattar men spill-i-rill lixom :D Nu ska jag titta ->

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0