A Shot At Love

Oy,oy, oy. Nu har jag precis kollat klart på "A Shot At Love - With Tila Tequila" jag har verkligen fastnat i det! Såg på det igår och tyckte de va asbra jue.. :P För er som vill titta finns det på www.mtv.se/tilatequila

Handlar om henne, Tila Tequila som är bisexuell och inte vet om hon vill dela livet med en kille eller en tjej så därför bjöd hon in 16 killar och 16 lesbiska tjejer och varje vecka åker två stycken ut så det blir bara färre och färre, spännande xD
Varje vecka hittar hon på tävlingar som de ska försöka vinna och snacka om att det är en kamp mot killarna och tjejerna dygnet runt ;) Mååånga bitch-fighter oxå, men så blir det väl när alla bor under samma tak ^^,

Aja, jag har iaf fastnat för det och tycker att det är något som måste följas :P
Fast just nu måste jag göra nåntinga annat än att sitta framför datorn eftersom jag gjort det typ hela dagen...så det blir väl franska att roa sej med :'(.............

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0