Älska Stockholm <3

Kom just på en sak som jag tyckte jag kunde skriva upp här sådär 10 min innan jag ska kravla mej hem till Hedda :) Aja, ska berätta.

På vägen hem så skulle jag o mumme egentligen ha åkt över till mormor och fikat, men det blev inte så för att det var tre jättestora demostrations tåg som demonstrerade om Jesus. Vet inte varför direkt, men dom hade väl typ kul ?? :O
Demonstranterna blockerade iaf all trafik så bussarna kunde inte komma fram, därför gick det inte att trensprotera sig till mormor. Sen vid kungsträdgården var det världens kalabalik med "mat från hela världen" och en konsert och massor av caffeér med massor av människor i. Efter det gick vi upp till sergelgången för vi skulle kolla på BikBok, då står det en jättescen uppställd på Plattan och sjunger och alla människor som finns runt omkring sjunger oxå med. 
Då kom ag på att jag aldrig skulle vilka bo i nån annan stad (i Sverige) än Stockholm. Tänk lixom om jag bodde i nån liten by i Sverige där allt var lungt och tyst.... Visst, jag skulle gärna kunna bo i nån sån by/stad en längre tid på typ sommaren, och ni som kommer från en annan stad en Stockholm som läser det här tänker väl att jag är nån "storsdads-bitch" men, näääääj. Det är jag inte! Det är bara det att jag har alltid bott här och har vant mej vid att bo här. Så det skulle absolut inte gå att flytta härifrån månitro.

Asso jag vet inte riktigt vad det var för mening med det här inlägget, men det var mest bara en tanke från min hjärna :)

Nu måste jag gå
Pussiluss! <3

image119
Så otroligt vackert <3

Kommentarer
Postat av: Moa

du har alldeles rätt ;)
stockholm for life :D

2008-05-04 @ 12:34:37
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0