Brännbollsdag & Henrik Schyffert

Hej hej :)
Idag har det varit en riktigt kul dag, brännbollsdag. Moa sov ju här i natt, hahhaha shiit vad hon srämde mej med sin läskiga blick. Sen när vi hade snackat färdigt och släckt lampan så kunde hon inte röra sej utan att hon fick en spark av mej xD Hahahaa, jag trodde nämligen att hon gjorde den läskiga minen ;)
I morse gick vi upp vid 6 bara för att dom hade tagit bort våran sovmorgon p.g.a brännbollsdagen. Det är ju brännbollsmaskerad och det är ju meningen att hela skolan ska vara utklädda och att varje klass typ ska ha ett tema som de går efter och vårat tema var "gangsters", orkaaaaa....! Så jag klädde inte ut mej för första året. Hahahah, lärarna hade svarta mustarscher och M såg ut som en ond kameluppfödare xD Det roade jag o Moa oss med xD
Sen så spela vi två matcher en mot n1 och en mot 8:an, första oavgjord och andra blev vi så jäkla ägda på, 85-49 till 8:an :S
Slutade vid 12 och då fick vi göra vad vi ville, de flesta drog väl hem och tjejerna ssatte sej i grästet och åt lunch. Hahaha, jag och Moa hade ju värsta stora kak-kriget som alla stördes av :P HAhaahah!
Sen vid halv ett skulle vi dra hem till mej, jag och Moa. Då mötte vi Henrik Schyffert och eftersom vi typ alltid gör bort oss inför "kändisar" så gjorde vi förstås det nu oxå xD Hahaha, Lydie och Felica hade vi med oss
M: *ser en röd moppe som liknar hans* och säger: Äkta Henrik Schyffert.
S: *Stannar till och kolla på huset sen vänder han sej mot oss*
M: Mä.. Det är ju Henrik Schyffert! XD
V: *Jag sätter på mej mina jättesmå glasögon så jag ser helt störd ut*
L: *Vänder sin keps så hon ser asrolig ut och smailar asmycke*
F,V,M och L: *Gapskratt*
S: *Åker förbi och tittar på oss som om vi vore psykfall*


Hahahahha! För er som undrar så bor han här vid Ålstens Gård i Bromma och det är jättenära där vi bor. Brukar se honom ibland och ibland t.o.m sitta brevid honom på tolvan, har faktiskt gjort det några gånger ;) *stolt*. Men shit asso, han måste ha trott att vi var helt sjuka i huvudet, men sånna är vi ;) Men nu har vi alltså gjort bort oss inför honom oxå, gjorde ju det inför David Hellenius oxå förut, men det är en annan historia :D
Sen gick iaf jag och Moa hem till mej igen och hittade på allt möjligt, låg i gräset och "chillade", jäkla coolingar vi är jue...
Efter ett tag kom Moas mormor över med Puzzel (moas hund) och då va vi bara inne vid datorn och typ kollade lite på facebook, palla playahead, det är sååå ute ;)


Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0