Bus i Brålunden

Oy, glömde visst att publicera det förra inlägget ;) det skrev jag ju i eftermiddags.
Nu har jag precis kommit hem från min och Annas härliga promenad, eller promenad kan man kanske inte riktigt kalla det för eftersom vi bara gick upp till Nockeby Torg och köpte glass och sen upp till Brålunden för att stanna där. Hahaha, ni som inte vet kan jag ju berätta för er att Brålunden är en lekpark och ett bostadområde ;) Där åkte anna och jag ilnbana och gungade på gungorna :) har fiiina filmer från när vi cyklade (på sånna där röda cyklar ni vet, som går runt runt i en cirkel) Hahahah, men tyvärr har jag den dåliga datorn just nu och den vill inte ladda in dom :( så det får väl bli en annan gång, kanske i morron ;)

Hahahaha, måste ju förstås lägga upp en dunder-replik som jag (nästan) alltid gör efter att jag har sett en film. Men nu är det så att jag har hittat två extremt roliga, så jag skriver båda xD kunde inte hålla mej för skratt asso! :P
Den första är mellan Simba, Timon och Pumba.
P: Hakkuna-mataata, det är vårat motto.
S: Vad är ett motto?
T: Vet inte, men det rimmar på lotto, hahahahahh!


Den andra är mellan Timon, Nala, Simba, Apan och Pumba.
A: .....kungen har återvänt.
N: Va?! Är han tillbaka?
T: Vaddå tillbaka? vad är det som pågår här?
N: Simba gick tillbaka för att utman Scar.
P: Va?? Vilken? Vad? Var skar han sej?
N: Nej, Scar är hans farbror!
T: Va? Är apan hans farbror??


Hhahahahahaha XD Fyfan Timon säger ju fett dumma kommentarer hela tiden jue xD Hahahah,
image132image133

Nu ska jag göra mig i ordning,

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

lejonkungen e så bra, min favoritfilm när jag va liten, hihi :)

2008-05-10 @ 00:18:24
URL: http://wajdebeck.blogg.se
Postat av: alexandra

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-05-10 @ 09:19:18
URL: http://www.alexandrah.blogg.se
Postat av: baby loonia

hakuna mataata ! Mitt motta oxå ! =)

2008-05-10 @ 16:24:43
URL: http://babyloonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0