Choklad sörplande Viktoria

Heeeeej,

Usch, mitt förra inlägg var nånting av katastof-inlägg. Jag klagade verkligen på allt, men just då ville jag bara försvinna från min familj, vill inte alla det ibland? Man vill lixom bara flytta hemmifrån på en gång :P

Nu sitter jag här vi datorn igen, jag har faktiskt tagit en liten paus. Hahahhaha, kom just på att den pausen var att byta till den andra datorn xD Så när jag väl hade en "dotor-paus" (shiit vad jag känner mej som töntig när jag skriver så) gick jag egentligen upp till mitt rum och satte mej vi min egna dator utan att veta om de xD Fyfan vad jag är konstig..... Jag får seiöst inte sitta så här länge framför datorn i morron för då kommer jag allvarligt bli helt kocko XD

Har precis värmt en kopp choklad (okej, nu känner jag men som en tant) och sitter här och äter mörk choklad samtidigt som jag dricker. Så jäkla gått att smälta chokladen i munnen med den varma chokladen :) Det bilr man glaaad av ^^,
Jag har faktiskt kollat på lite resor eftersom vi skulle försöka bestämma det i helgen, min och Moas (förhoppningsvis) Portugal-resa i sommar. Lääääängtar så jäkligt till sommaren.
Har ju massor av bilder från Turkiet som jag tänkta ladda in, men jag gör nog det senare. Asso shiit, jag skulle verkligen göra vad som helst för att bara få vara där nu! Längtar tillbax så grovt!

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: dondores

det där med familjen känner jag väl igen ;)
drygt som fan och man vet inte vad man ska göra haha!
haha jag hatar mörk choklad, men oboy är gott 8D

jag åker kanske på språkresa till kalifornien nästa sommar med 2 vänner, det längtar jag till ^^

2008-05-02 @ 00:35:13
URL: http://dondores.blogg.se
Postat av: Moa

asso vi måste till portugal i sommar bästis! :D

2008-05-02 @ 16:31:08
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0