Dagen efter valborg

Segare än vad jag är nu kan man nästan inte vara. Vaknade nån gång mellan 11-12 med Moa vid min sida. Hon sov ju som sagt här i går. Riktigt myyyyysigt xD

Fyfan va det va kul i går asso! Jag o Moa for till Spånga vid hlav sju och kom hem vid halv tre.

När vi skulle äta blev det än sån piiinsam tystnad, men jag kunde som vanligt inte hålla mej för skratt så det blev rätt livat efter ett tag.
Efter det promenerade i regnet till Sofias skola där vi skulle hämta hennes cykel och härrejävlar va det var långt dit! Hittade nån gunga på vägen dit och den va ju såå kul xD
Moa skjutsade Sofia på cykeln och jag gick brevid, hahaha, muckade med några fjooooortizar på vägen.
Sen fixade vi efterrätt och hade det allmänt trevligt ^^, Tittade oxå på Hey Baberiba och shiiit vad det va kul, speciellt kungafamiljen. Hahah, när Silvya ska ringa och rösta på Det Elektriska Bananbandet  xD

Nu orkar jag inte skriva mer om i går, men jävligt kul va det asso.

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: lotta

jaa det hade vi:D hoppad du också hade det bra:D

2008-05-01 @ 17:01:09
URL: http://charloppeiy.blogg.se
Postat av: Rebecca

VIKTORIA: Tackar tackar. Jo, en anledning till att man vill bo i en större stad. Fast jag har ju relativt nära till både, Borås, Göteborg och Halmstad och Helsingborg... Så det löser sig..
Närmast har jag ju till nätet :D

missa inte min tävling!

2008-05-01 @ 18:24:46
URL: http://www.bexs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0