Dagens eller nattens??

Just nu har jag inget bättre för mej ska snart ta och sova lite tror jag.

Dagens
Dagens humör: Seeeg och tröööött
Dagens kommentar: Kerstin Lööf ska ut och flyga ballong!  //Jag    (eller vad det igår jag sa det?)
Dagens roligaste: Morgonen hemma hos mej
Dagens tråkigaste: Min sträckning i benet
Dagens skratt: Vet inte riktigt, men nån gng i morse tror jag
Dagens smink: Bara foundation och puder för en gångs skull
Dagens kläder: Mjukisbyxor (skolan), Linne (h&m), Hood-tröja (h&m), som sagt har jag bara varit hemma hela dagen så jag ansträngde mej inte precis för att få en sån här käck outfit :P

Nu ska jag soooova :)

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0