Dagens händelse

Jahopp, då har vi kommit fram till den tid då jag ska berätta om dagens händelse xD HAHAHAHA, det var såå kul xD
Härmar Moa (www.wajdebeck.blogg.se) lite.
VI skulle som sagt gå ut på torget för att "leta ord" från alla våran sinnen på svenskan dvs smak, syn, hörsel, lukt och känsel. HAhaha, när vi satt där på staketet vid spåret så cyklar en gubbe förbi med stora svarta solglasögon och rosa kavaj. Jag tyckte han vaaar så grymt lik Jack Nicholson, men jag kom inte på vad han hette för ens senare, tagen från Moas blogg:
*jack nicholson kmr cyklandes i rosa kavaj*
V: TOM CRUISE!
M: va?
V: jaa, han va ju jättelik, såg ni inte?
M: Tom Cruise?
V: neej, Jack Nicholson!
M: hahahah, du sa ju TOM CRUISE! hahaha
V: va, gjorde jag!? hahahaha!!

Hehe som ni märker så sa jag Tom Cruise istället när jag inte kom på hans namn xD HHAhahaha, sen blev det ju ännu roligare när vi gick upp till Olle i klassrummet igen xD
M: Olle.... Är Tom Cruise och Jack Nicholson lika på nåt sätt?
O:....?
M:....
O: Öh... Nää?
V: *Gapskratt*
Hahahahahah, fuck jag o Moa är verkligen de konstigaste människorna på jorden, ingen fårstår sej ju på oss XD HAHHA, jäkla knäppon vi är. Jag fattar om Olle inte fatta nånting när vi fråga sådär, det är ju lixom helt olika personer.
Sen efter skolan var det dax för lite "bill&bull" time igen, sån där tid som det alltid blir när man är flummig efter skolan och när man är jättetrött. Hahahha, låt mej säga att det tog tid innan jag lyckades öppna dörren vid expeditionen.
Det är nått fel på text-stilen så det vill inte bli rak igen, bara kursiv, menmen...

Nu ska jag kolla lite på tv,
Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

haha aa herregud alltså xD

fett rolitt de va!

2008-05-27 @ 23:15:37
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0