En glad shoppingtur :)

Wohoo! Nu har jag precis kommit hem från stan med mumme. Shiit asso, jag har fått värsta nya sommar-garderoben. Tack så mycke säger jag bara ;)
Hittade allt jag behövde + mer :)  Värsta skrytmånsen jag är, men jag uppskattar det så mycket bara :)
Tee's, shorts, byxor, capribyxor, linnen, koftor, tröjor, bikini's, smycken med mera.

*Glaaad*

Just nu sitter jag o chattar med ***** på msn, det är äntligen bestämt att vi ska åka till Varberg i sommar! =D Är det nån som har varit där? Shiit vad jag älskar stället, vi var ju alltid där när vi va mindre och hade det askul :) Läääängtar som aldrig förr, sen så ska ju jag o Moa kanske åka till Portugal eller Grekland och det får ju inte glömmas bort. Det längtar jag minst lika mycke till asso :) Ska väl försöka kolla på nåt idag eller i morron.
Ajuste, hahaha, måste bara skriva upp en kommentar som ***** skrev i förrgår på msn:
Har du tänkt på att *** alltid träffar stora tjejer? Och utländska. Hans status: Söker en stor tjej med ett utländskt ursprung eller vad det heter.
Hahahah, fyfan vad bra om man vet vem det hanlar om xD Helt klockren jue..... :P

Nu ska jag strax gå och göra mej i ordning inför kvällen. Ska till Hedda på filmkväll där igen, härligt att träffa tjejerna igen, känns som en evighet sen sist ;) Ska dit havl 7 och baka pizza, sen får vi se vad vi gör typ kollar på nån film. Tänkte ringa Hedda o fråga om jag ska ta med mej "Jakten på lycka" för jag såg faktiskt inte den igår. Jag var såååå tröööött så jag gick o la mej på en gång. Men då kanske vi kan se den ikväll :)

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

Du borde kanske frågat mig innan du skrev mitt namn vid den där kommentaren:)
Min syrra typ pratar om den hela tiden o jag försöker komma på bortförklaringar för hon fattar inte att jag driver:)
Haha ha så kul hos hedda
Kram kusin

2008-05-03 @ 19:47:48
URL: http://www.sessan11.webblogg.se
Postat av: Moa

SOFIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOAAHAHHAHHAHA xD

2008-05-04 @ 12:32:59
URL: http://wajdebeck.blogg.se
Postat av: Moa

vi måste börja kolla på resor snart vuckii :)

2008-05-04 @ 12:35:32
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0