Engelska prov idag :'(

Nu är det då alltså daxs för engelska prov idag klockan 11:20.  Usch... men jag vill bara säga att jag har fått tillbaka min aptit så jag är inte längre i riskzonen för ätstörning. Märkte det igår att jag faktiskt var hungrig vilket jag inte varit på 3 och en halv dag, så jäkla mysko asso. Det kan ju bero på att vi redan gjort musikprovet och det gick så sjukt bra för mej då känner jag mej nog inte så stressad längre... men som sagt, idag är det engelska prov! Önska mej lycka till ;)

Nu ska jag äta lite frukost och måla naglarna och sen ska jag tvätta håret eftersom jag inte gjorde det i går.
Hoppas alla får en bra dag!

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: biljana

Lycka till :D

2008-05-16 @ 07:08:20
URL: http://talktomyhand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0