Eurovision Song Contest

Just nu sitter jag o kollar på Melodifestivalen som jag tror att de flesta faktist gör. Men det jag verkligen inte fattar är varför Charlotte har på sej den där klänningen nu oxå, asso enligt mej är den hemsk. Den ser ut som en plåtburk med silversnören hängandes dessutom kan hon ju typ inte röra sej i den, ser ut som en stel pinne + att jag blir jäkligt förbannad på Ukraina som har typ exakt samma stuk på låten som oss och att hennes klänning ser exakt lika dan ut som charlottes bara det att hon har en fördel och det är att hon faktiskt kan röra sej i den...
Men ändå så tror jag nog att vi kan lyckas ganska bra och av dom låtarna som är med så tycker jag att Hero är helt okej. HAhahah, började nästan skratta när ja såg 75 åriga rapparen från Kroatien xD ahahahaha!
Nu ska jag fortsätta titta,

Pussiluss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0