Fett depp...

Nu kanske alla är på Grönan och har hur kul som helst ;( känner mej rätt butter, man asso det kommer typ dröja ett år till tills våran klass gör det här igen så det känns förjävligt helt enkelt :'( Hade jag inte haft teateruppspel igår som jag var tvungen att gå på så kankse jag skulle ha kunnat gå idag...
Ska som sagt dit den 5/6 efter skolavslutningen med Moa och jag hoppas vi får kul då :P Hahah, "flumm-maffian" och dom som vill följa får bara hoppa på, ju fler desto roligare :)
Men nu får jag va färdig deppad eftersom jag bara skrivit om samma sak i några inlägg. Fast lite svårt är det för ikväll blir jag helt ensam, hela familjen ska ut på middag i gamla stan för att "önska Karro lycka till" innan hon åker till Bali på onsdag. Det hade ju jag velat vara med på, men nähä.... självklart inte, för jag är ju så fucking, fucking, fucking, fucking, helvetes jävla sjuk, och jag överdriver inte :'( Jag som typ aldrig blir sjuk men när jag väl blir det så blir jag det på de sämsta tillfällerna. Så ikväll blir det ligga i soffan helt själv, äta godis, kolla på Melodifestivalen och American Pie 2.
Har nån tid så får ni gärna ringa mej :) Det skulle uppskattas :)

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Suck, du och jag sitter i samma båt vuck, skillnaden är att jag var dum nog att åka dit fastän jag mådde piss, pappa fick komma och hämta mig för att jag mådde så dåligt.

Saknar dig kompis, krya på dig <3

2008-05-24 @ 20:04:03
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Moa

grönan är alltid roligare med dig, de vet du. vi ska iaf ha roligt den 5:e! hahaha, snacka flummigt de kmr bli! vi går o kramar alla utklädda gå-på-styltor-människor och skojjar med lottokillar ;) xD

2008-05-24 @ 21:54:45
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0