För att vara.....

...typ en av Sveriges minsta bloggar har jag nu fått ett nytt rekord! :)  I går hade jag 102 besök och 27 besökare :) Weee! Fett glad man blir asso, hehe, fortsätt gärna läsa min blogg alla som vill xD

Nu sitter jag och vänta på att mumme ska bli klar så att vi kan åka till mitt återbesök hos doktorn och visa upp min tå samt få ett nytt bandage. Sen kanske jag och mumme skulle ta "en trip to stan" för att kolla på lite sommarkläder eftersom min garderob känns ovanligt tom just nu. Älskar att få nya saker :)

Nää.... nu ska jag bara ladda över en låt till min iPod sen är nog mumme klar så att vi kan åka. 

Pussiluss! <3



Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis!
Jag hade 185 igår.
Ha en bra dag o hoppas du hittar nåt fint i stan:)

2008-05-02 @ 11:07:03
URL: http://www.sessan11.webblogg.se
Postat av: natalie

kul med rekord =)

2008-05-03 @ 14:08:44
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0