For Fuck :'(

Det här kommer ju typ bli en av de roligaste helgerna i mitt liv, jag kan ju inte bara bli sjuk sådär? :O
Forfuck, har teateruppspel i morgon och sen ska jag till Gröna Lund på lördag med typ alla mina polare :S Hoppas det går över :S Jag tänker absolut inte acceptera nåt som att ligga hemma i sängen när mina underbara superduper vänner är på Grönan och har hur kul som helst....

Nu ska jag iaf öva lite på mina repliker tills i morron

Pussiluss! <3

Och förresten känner jag mej faktiskt lite bättre nu, fast i och för sej så har jag sovit i sådär en och en halv timme så jag har vilat ut mej riktigt ordentligt. Sen ringde en underbar Anna och frågade så snällt hur jag mådde, det uppskattades! Lite senare ringde Moa oxå, självklart lika underbar ^^,
Ääääälskar er <3

Kommentarer
Postat av: Moa

är inte säker på ifall jag ska till grönan faktiskt...

2008-05-22 @ 20:11:47
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0