Fortsättning från igår

Nu har jag verkligen bråttom men jag vill inte vänta tills i eftermiddag med att skriva. Igår efter skolan åkte iaf jag o Alice till fridhemsplan där vi skulle möta de andra för att ha en "extra" lektion eftersom vi aldrig skulle hinna bli klar med pjäsen annars. Hahhaha, i tunnelbanan eller där upp vid spärrarna ni vet så stannade rulltrappan när jag, alice o sara va mitt i och alla bara skjöts frammåt och självklart skulle jag göra mitt "WOOOOOUUW" ljud somm hördes i hela tunnelbane uppgången xD Sen så halka jag på en kork som jag blev jätterädd för, hahhaa, jag for runt som en galning asso sen börja vi självklart gadskratta XD'

Nej, nu hinner jag inte mer,

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0