Franskaaaaaa......

Neeeej..... Kom just på att vi ska skriva en jäkla fucking uppsats i franska tills tisdag som jag inte ens har börjat på!! Fuck! jag som trodde att jag skulle få några dagar utan plugg nu i helgen eftersom jag pluggade ihjäl mej förra veckan, men självklart inte. Blääää.... orkar verkligen inte franska just nu för det är verkligen det trögaste ämnet som finns (efter geografi)
Bläää... igen, fuck vad tråkigt! Hur ska jag klar mej ur det här :S Får väl ta några timmar rå-plugg så jag åtminstone får kvällen fri.  ........  ........ ......... typiskt..... ...... ........... .......
Allt ska ju självklart läggas på samma plats, på slutet av vårterminen :'(
Nääj nu ska jag sluta klaga för det blir inge kul o läsa annars, vi hörs :P

Pussiluss! <3


fint men tråkigt....

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Håller med dig om Victorias byxor. Hoppas att du har haft en skön helg!

2008-05-18 @ 17:28:25
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jag går också på franska och jag gillar inte heller det men jag håller med om att frankrike är ett värligt fint land!

2008-05-22 @ 22:43:27
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0