Fredag eftermiddag

Nu har jag precis ätit mellis och kommit hem från en lite ovanligare fredag än vad jag brukar. Missade både matten och nästan hela mentorsmötet, det var det jag menade med "ovanligare". Eftersom niorna hade filmvisning och visade sina filmer i aulan och man ser ju hellre på film än har matte.

På no:n i morse hade vi typ ingen lektion vi fick tillbaka våra bilder som vi ritat, hahah, djurbilderna. Jag ska forfuck rita en tasmansk pungdjävul, någon som har en bra bild på en sån? skulle verkligen behöva det eftersom på den bilde jag har ser man typ bara dens as-stora gap. Fast nää, nu hittade jag två som var ganska bra faktiskt ^^,
image137image136
fett söt jue..... :)

Sen kolla vi på samling o idag var det småskolan som hade, fett söta jue.... :P Efter luncen var det dax för det "stora" engelska provet som jag hade pluggat asmycket till..... men självklart visade det sej att det inte alls var svårt och jag tror nog att jag lyckas väldigt bra :)
Sen hade vi världens rast eftesom vi blev klar med engelskan så fort. Jag, lydie och moa va nere i 100-korridoren tillsammans med några nior som vi sammarbetade med ;) hyahaha, vi stirrade ut ida så jäkla hårt, hon kände sig säkert fett nervös xD
Sen var det filmvisning so faktiskt var helt okej. Efter det stannade jag o moa kvar ett tag o flummade som vi alltid gör :P Sen fick jag springa hem eftesom jag inte ville ta sällskap med felicia xD

Nu ska jag snart upp till Nockeby Torg och köpa lite frukost till tjejerna som sover över här i natt :) Sen ska jag hem igen och göra mej i ordning inför kvällen ;) Pizza....

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0