Fredag morgon & en dagens

Nu sitter jag här i köket  och äter frukost. Solen skiner genom köksfönstret, fåglarna kvittrar utanför och det är minst 20°c i solen. Okeej, nu lät jag som en värsta poet, men det är en underbar morgon. Om 4 minuter ska jag göra mej i ordning inför skolan, börjar med no och nu ligger jag inte efter längre :) Weeey!
Tänkte lägga in en dagens igår innan Lejonkungen, men mitt internet ville inte direkt sammarbeta med mej just då :O Så jag får väl lägga in en "går-dagens" hihi, fick insperation från Alices blogg http://allens.blogg.se 

Går-dagens humör:
Helt snurrig efter alla läxor och plugg, men väldigt glad och sprallig.
Går-Dagens kommentar: Haha, när dom säger "peppe-jeans" (pepe-jeans) i reklamen för nelly.se så låter det ju som Peppe Eng har skapat ett eget jeansmärke....hahahah  //Alice
Går-Dagens tråkigaste: Att få veta vilket stort slutprov vi har i franska.
Går-Dagens roligaste: Suddkriget mot "A"
Går-Dagens skratt: När jag o Moa skickade lappar till varann på so:n
Går-Dagens kläder:
Klänning (Indiska), Linne (h&m), Strumpbyxor (Marc's and Spencer)
Går-Dagens smink:
Det vanliga
Går-Dagens lektion: Matten ^^,

Nej, nu fick jag plötsligt bråttom oxå....

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0