Hemma igen

Jahopp, nu var man hemma igen då.
Fast jag och mumme åkte inte in till stan, vi kom örerens om att det är bättre att göra det i morron i stället. Nu hade vi massa andra ärenden + att det regnade så det var inget roligt väder att gå omkring i.
Aja, var iaf hos doktorn igen. Eller egentligen så var det bara en sjuksyrra som var där och plåstrade om min tå. Aaaa, fick nästan panik när hon sa att det kanske kunde bli så igen så man skulle hålla lite koll. Jag vägrar göra samma sak igen asso! Dessutom sa hon att det kommer ta ungefär ett år tills nageln kommer bli hel igen :'( Fuck vad det är onädigt med tånaglar. Det sa t.o.m med läkare att han tyckte, för naglarna gör ju inget, de sitter ju bara där och sammlar smuts och orsakar nageltrång.... Aja, sjuksyrran sa äen att jag inte behövde nåt bandage utan bara ett plåster för det hade börjat läka så fint utan blod eller nåt :)

Efter det så körde vi runt lite på Fridhemsplan och gjorde många stopp på vägen. Sen åkte vi till Ålstensgatan och hyrde tre st filmer som vi ska se i kväll ^^ The Queen, Ett öga rött och ..... vad hette den tredje`?? aja, kommer inte ihåg :O  Nu ska jag först äta bulle och fika lite med mumme, sen ska jag kolla på Kejsarens nya stil. Aahaha, en asgammal barnfilm men asso shiit vad jag älskar den :)

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sätt på en lösnagel:)
Vad e the Queen för film?
Ha en bra kväll med dina filmer iallafall:)
Och pappa skulle kanske ringa din pappa o prata om de där med varberg:)¨'
Kram

2008-05-02 @ 15:59:05
URL: http://www.sessan11.webblogg.se
Postat av: J

Fin blogg!
Kolla gärna in min :)
Kram

2008-05-02 @ 16:03:23
URL: http://jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0