Ingen skola & tandläkarbesök

Hej, nu har jag inte skrivit på ett tag så jag tyckte att jag kunde skriva lite nu.
Skoldagen igår flöt väl på rätt så bra bara det att vi skulle "ut i naturen" pch inventera om små djur, dvs att vi skulle leta efter smådjur. Usch, våran grupp hade iaf tur och slapp vara vid dammen och leta efter äckliga slemiga vattendjur. Lite senare på eftermiddagen började det regna och det blev plötsligt askalt och jag som inte var så smart tog bara med mej min svarta lilla hood-tröja så gissa om jag frös! Sen så skulle jag, Alice, Pia & Sam gå till Brommaplan då det hade börjat ösregna och då frös jag förstås ännu mer, viket gjorde att jag har blivit jättesjuk idag :S Jag har t.o.m feber som jag inte har haft på ungefär sådär 3 år nånting. Fatta! Jag är sjuk på riktig nu...jag som aldrig brukar ha feber...allt bara för att vi skulle göra nån fånig no-uppgift i ösregnet >.<
Aja, sen åkte jag o Alice iaf till teatern eftersom vi behövde en extra repition, uppspel i morgon undrar verkligen hur det kommer gå :S Men vi hade iaf väääldigt roligt i västermalmsgallerian xD HAhahh vi satt och kollade på allt folk och iaktog en snubbe inne på BjörnBorg.

Måste bara berätta en jäkligt läskig sak! I morse vid typ kl 6 vaknade jag och kunde inte röra mej :S jag låg i sängen och kunde inte flytta mej, kändes verkligen som om jag vägde typ ett ton och inte kunde lyfta på mej. Jag blev livrädd och ropade på mumme som kom in med en gång. När jag väl satte mej upp snurrade allting och jag hade feta ont i huvudet sen så kändes det som om jag hade fått blixtar i ögonen (asså sånna där blixtar som man får när man har tagit kort med blixten på) Mumme konstaterade då att jag hade feber eftersom jag inte har haft det på mega-länge så kommer jag inte ihåg hur det kändes. Aja, sen somna jag iaf om och låg frysandes under täcket. Sen skulle jag upp 8 igen för att jag skulle till special tandläkaren och det var ett måste att jag skulle dit för att han bara är där i gång om året och jag måste få veta vad vi ska göra åt min tand som fattas, det är därför jag har en stor glugg på höger sida. Arghuuuu! Jag ska få tandställning :S Auuuuu! Jag tror jag döööör, hur ska jag klara det?? :O
Efter tanläkarbesöket åkte jag tillbaka hem hit och mumme åkte till jobbet. Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag slappa i soffan och sätta på lite OC :P Och förresten så måste jag bara säga att Grey's Anatomy avsnittet i går ägde jue... som alltid. Var ju typ några campare som hade blivit attackerade av en björn och en kille hade fått tarmarna utdragna :S men det ägde ju iaf även fast det låter lite överdrivet. Sex and the city ägde ju oxå ;)

Pussiluss! <3


Kommentarer
Postat av: Moa

hahah, ska DU får tandställning? xD

ere såndär silvrig räls eller en mindre variant?



FAN VA JAG E GLA FÖR PORTUGAL !! :D

2008-05-22 @ 16:11:29
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0