Ingen skola

Hej,
Nu är det så att jag är hemma idag igen. Trodde att jag möjligtvis skulle kunnat komma till skolan idag, men njäää... Det var iaf nånting som mumme inte ville att jag skulle göra eftersom febern gick gick bort igår och jag är fortfarande jätteförkyld med hosta och all skit :'( Så det blev till för mej att stanna hemma idag igen. Konstigt, jag som tycker att vara borta från skolan är bland det värsta som finns för att man missar en massa, det känns inte så nu. Kanske är det för att det är sommarlov om mindre än två veckor och att jag vet att lärarna inte kan planera stora prov och liknande innan skolan är slut, vi har jag bara ett fanska prov kvar som jag hoppas kommer bli det sista för den här terminen. Så om jag ska vara ärlig så känns det inte som om jag missar såååå mycket. Typ första gången jag inte klättrar på väggarna av stess p.g.a av jag missar skolan. 

Aja, jag har iaf någon jag kan prata med och det är Anna :) Som oxå är sjuk och är hemma ;( Jag har redan haft lite telofonkontakt med henne nu på morgonen (vad som nu räknas som morgon när man är sjuk och vaknar vid 10) HAhaha, fett bästa kommentaren på länge jue.... "Jag hör mej själv i fyra vinklar" Hahahah, hon hade tydligen två telefonener som hon lyssnade i och då tyckte hon att hon hörde sej själv i fyra vinklar, äkta Lafayette xD himla knäppo :D
På tal om Lafayette, idag så blir det väl ett maraton av filmer man ska titta på :P HAHAHA, först på tur står Madagaskar som jag kan alla repliker ur, tott eller ej men det är min mammas favvofilm XD och min förstås ;)
Nu ska jag ringa upp Anna igen och sen ska jag "titta film"

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

de är tråkigt i skolan utan dig :(

2008-05-26 @ 17:10:48
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHA, mitt fyrvinkels-ljud, känn på den du KICKNA!

2008-05-26 @ 18:07:22
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0