Låånga promenader & övernattning

HejsanHopsan!
Nu har jag verkligen haft fullt upp sen jag skrev sist ^^, Känns verkligen inte som söndag idag och att det är skola i morron, det känns för sjutton gubbar som om det är sommarlov! p.g.a det otroliga vädret som befinner sej över mellersta Sverige, kanske på fler ställen, vem vet? Shiit, nu börjar jag snacka sådär konstigt igen.... men det kan ju bero på att jag sov otroligt lite i natt.

I går kväll gick jag upp till Nockeby Torg för att möta Anna, sen gick vi hela "långa" vägen till Ålstensgatan och video heat för att hyra film. Blev två "klassiker" (känns som om jag bara hyr gamla filmer med det är bara för att jag har sett så många från topplistan) Kopps och Säg att du älskar mej. Kopps har jag sett en miljon gånger (not) men nästan, det är en film som man aldrig tröttnar på. Säg att du älskar mej, är bland de sorligaste filmer som jag har sett. Första gången va med Moa och Pia, sen nu såg jag den med Anna och vi var tvugna att se på den två gånger för att den är så bra. Handlar om en tjej som blir våldtagen och hennes mamma slår henne :'( usch.... fuck vad hemskt.
Aja, inne på på video heat tyckte vi att det skulle passa med glass till filmerna. Precis när jag hade lämnat över pengarna för glassen kom jag på att: Vi ska ju forfuck gå hela vägen hem! men då fanns det ingen återvändå XD Så jag fick gå och hålla i glasspaketet hela vägen hem soch tillslut droppa det så mycket så jag fick lixom gå och dricka "glass-sås" från paketet. Hhahaha, kände mej som värsta fyllot ;)

Jag och Anna kollade iaf på filmerna och sen sov hon här. Fast först låg vi och sanckade till halv två vilket inte var så smart eftersom vi skulle upp halv nio för att åka till stallet med bussen ;( Usch, kom precis på pricken fram i tid bara för att buss schauffören typ skulle ha coktail-party (eller hur det stavas). Ridningen sög :( Bolero hade verkligen vaknat på fel sida idag.... men tur att Anna oxå red för det gjorde det hela lite roligare ;)
Sen kom vi hem hit igen, vi gjorde våran fucking pisoar franska som faktiskt inte var så svår, tror jag kommer lyckas bra på slutprovet. Åt lunch, mormors. Gick "hela långa" vägen upp till Nockeby Torg och köpte glass igen. Hahhaha dock så blev det mer lyckat den här gången. Sen satte vi oss och kollade på Säg att du älskar mej igen ^^,

Nu ska jag plugga musik och engelska.
Pussiluss! <3

Lägger in lite bilder på oss från idag lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

Tja kusin vitamin:D haha
Filmen säg att du älskar mig den är så himla tragisk asså! Tänk dom som e med i den!
Gillar du den??
Jag verkligen bara mår illa av att se den haha.
Kopps äger och Jalla Jalla!

2008-05-11 @ 20:46:44
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0