Lejonkungen igen :P

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men det kan ju beror på att jag har tittat på både lejonkungen 2&3 oxå :P såg ju ettan i går :P Hahaha, vad är jag för en människa egentligen?? :O
En 13-årig storstadstjej som sitter helt fastklistrad framför hennes mini-dvd på balkongen o tiitar på 2 "Lejonkungenfilmer" i rad xD Hahhaa, sån är jag. Men det var ju grymt länngesen jag såg dom de va typ i 3.an eller nåt.

Idag har det väl inte hänt så mycket, gick till skolan i min underbara stora fluffiga gula sommarklänning utan axelband på. Visste inte riktigt om jag "vågade" ha den men Anna övertygade mej och det gjorde hon rätt i :) -Tack!
På no:n gjorde vi klart våra uppgifter som tydligen var som ett prov, emn det visste inte jag men jag lyckas iaf bra på alla tror jag :) 5:orna hade samling forfuck" blev så jävla sur för att dom hade härmat oss med så mycket, bl.a annat hade de två tanter med (andreas lillasyrra) var en av dom..... fuck vad dåliga dom va asso!

Efter det hade vi bara geografi och matte. Matten va slapp efterso vi skulle gå egenom en uppgift från provet som jag junde o därför satt jag o lyssnade på musik istället ;) Senare gick vi ut och mätte ut hundra meter och skulle kolla vad medelvärdet blev efter att alla hade gått den sträckan och räknat sina steg. För senare ska vi ju typ göra en "skattkarta" i skala o allt sånt där.... ;(

Nu har jag inge mer o berätta ;)

Pussiluss! <3


Kommentarer
Postat av: Moa

hahahah, hade dom oxå tanter? suckers!

2008-05-10 @ 00:15:47
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0