Lördag & Beck

Hehe, känns som om jag har blivit lite sämre på att blogga, men det kan ju bero på att det händer en massa saker hela tiden nu speciellt eftersom skolan slutar snart och så...
Idår låg jag i soffan hela kvällen och kollade på Talang 2008 och jag tyckte att vinnaren var hyffsat bra, men asso fatta, det är inte Idol utan Talang! :D
Sen kolla jag bara på första början av Ondskan eftersom jag typ precis såg den med Moa och Heads, dessutom var jag astrött så jag somnade typ vid 22-22:30 nånting. Så feta tidigt :P men jag hade verkligen blivit trött av att vara ute i solen hela dagen och spela brännboll. Så jag somna iaf och sen vakna jag inte för ens tio över tio :P så jag sov i nästan tolv timmar, feta skönt :)
Jag gick upp pch åt frukost och gjorde allt det där som "vanliga människor" gör på morgorna. Sen satte jag mej o kolla på Beck - Annonsmannen, den som man fick i typ Expressen eller vad det va. Annonsmannen har jag iofs sett 18 miljarder gånger, men spill-i-rill :P HAhahahaa, min och Annas favvoreplik: "Martin, jag tror den läcker.....det var visst ett hål i den"
Hahahaha, och en annan som jag inte vill skriva ut här :P
Men asso shiit vad jag tycker att Wallander är mycket bättre! Beck suger ju egentligen..... iaf när man hör deras dialoger och manuset är ju mycket bättre i Wallander.
Sen träffa jag Anna och Heads på badberget, men jag badade inte för jag hade ingen lust.... vad har hänt med mej?? :O
Hur kan man inte vilja bada??
Sen gick jag iaf upp till mej igen (typ 50 meter därifrån) kollade lite på datorn och åt lunch och sen kom A och H upp till mej. Vi kollade på Beck (hahaha, såg den alltså tå gånger i rad) åt lite glass och kollade på Lejonkungen2 :P
Hahahah, sen hade jag och Heads lite kul med att göma Annas skor, men det tyckte hon inte var så kul tills hon kom ut och letade efter dom (hahaha, fett tråkigt i har egentligen...(not) ^^,) Sen så körde vi lite "Apan i mitten" med Heads skor, hhahahah :D
Efter det satt vi på altanen och snackade lite, kanske ska Anna med mej till stallet i morron. Shiit, hon behövs som ett stöd, har inte varit där på två veckor... :S
Sen åt jag middag och nu ska jag sätta mej framför teven ett tag.


Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0