Lyckad filmkväll

Nu har jag precis kommit hem från Heddas  filmkväll =D Det visade sej att det tillslut bara var jag o Moa som kunde/orkade komma dit. Aja, lyckat blev det iaf :) Först åt vi hembakad pizza och kollade på IceAge 2 på canal+ ett litet tag, tills vi ätit klart. Sen åkte vi till Ålstensgatan där vi hyrde film, vi så inte min film utan vi hyrde en svensk klassiker "Ondskan". Varken Moa eller Hedda hade sett den fast jag hade sett den typ 3 gånger, men jag hade glömt slutet så det var helt okej. Hahaha konduktören trodde att vi plankade på tolvan eftersom vi gick av väldigt hastigt och tryckte på "öppna-knappen" asfort så han blev lite sur xD När vi va på väg hem mötte vi ett par askaxiga småungar (fyfan vad jag hatar små töntiga Brommabitchar som kaxar med typ 5 år äldre tjejer. Hahahah, Hedda ägde dom så hårt med sin kommentar: Man får smutsiga strumpor om man går ut utan skor....... aaa, kust därför har du smutsiga strumpor.
Fyfan vad bra! Helt klockren, tjejen blev ju helt tyst om visste inte vad hon skulle säga xD

Efter filmen hade vi skitkul när vi ringde runt till lite olik människor vi "kände". Jag hittade en skitkul pennvessare hemma hedda som jag filmade, men den får ni se i morron. Nu ska jag kolla på Jakten på lyckan. 

Pussiluss! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnällt:)
Men du kan ju skriva typ några andra saker på den kommentaren haha. Du vet louize,hon gnäller på allt o jag ville inte att hon ska visa mamma de där därför:)
Annars kan du bara skriva ett annat namn där istället för mitt:D
Kan du logga in på msn idag?

2008-05-04 @ 09:13:14
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0