Måndag & Tisdag

Nu har jag inte skrivit på veeery long time asso. Shit vad mycket vi har i skolan nu! Dom lägger alla prov såhär i slutet av terminen och då ska man självklart visa allt vad man kan som man har lärt sig under året och då måste man plugga så j*vla mycket. :'(
Måste bara införa en "kort" sammanfattning av min måndag. Vi hade så jäkla kul för det mesta av dagen. Det började väl nångång på lunchen då matanterna måste ha lagt nånting i min mat för jag var verkligen helt överspeedad hela lunchrasten. Skrattade åt precis allt, asso verkligen vartenda ord och ljud. Hahahahha, "touch The Grauch" och "Ding,ding,dong Ding,ding,dong I'm a splitschaid" kom jag på, inte för att jag tror att det är någon som fattar, men kul var det!
Sen var de några lektioner och matten var ju helt klart bäst! Lydie ägde "A" så jäkla hårt! Så bästa asso! "
A: Vad är ditt problem Lydia?
L: Mitt problem är DU!
A: Men vad gör jag för fel?!
L: Jag tycke inte om dej!
Hahhahaha, så jäkla bra. Forfuck så är det ju ingen som tycker om honom. Vi måste seriöst terra hans so lektion i morron asso.
Aja, efter skolan åkte jag o Alice till teatern som alltid är lika kul. Efteråt stannade jag, Alice och Sara kvar i "lekparken" och gungade. HHHahahah, Alice drog av mej skon som jag sedan tog upp och låtsades att det var en sill och ja, jag var helt överspeedad då oxå xD Sen åkte jag hem och pluggade som fan.

Tisdag.
Idag har det inte hänt så mycket. Det var två stycken som kom från socialen, så vi "slapp" svenskan för att dom skulle som sagt snacka med oss om lagar och brott. Ganska intresant faktiskt.
På lunchen satt vi tjejor och snackade minnen från de gamla Bams filmerna med Isabel :) Helt j*vla underbar dom är! Allas ljud och rörelserna från dom filmerna är ju helt underbara ;) Fick reda på att vi skulle ha "A" i so i morron och alla är typ med på att vi ska terra honom så jäkla mycket, något som jag faktiskt ser framemot xD Hahahah, "ondska i min hjärna" xD
I morron har vi musikprov som jag ska plugga till nu :'( Populärmusikens historia..... Sen efter skolan ska vi (jag o Alice) åka till saras lokal?? :O hahah, med alla andra eftersom vi måste träna mer till teatern =D riktigt kul!
Nu har jag inget mer o skriva,

Pussiluss! <3



Ajuste, missade no:n idag oxå för vi hade bild istället, mycket skööönare :) Försökte rita av en Tasmansk Pungdjävul med värsta stora gapet och jag vet inte riktigt inte riktigt vad jag tycker om resultatet.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0