Min torsdag

Nu sitter jag här med lill-peppo, sötare kan man ju inte bli ^^, Karros kompis sa igår att hon ser ut som en valnöt och det gör hon verkligen :P Skulle man lägga henne i en skål med valnötter skulle man inte se någon skillnad. Hhaahha, bara det att hon är "lite" större förstås ;)

Idag har det väl hänt en hel del saker, som vanligt ;) Bara det att jag inte orkar skriva ner så mycket utav det dessutom orkar säkert ingen läsa värsta långa inlägget om min dag. Måste bara skriva till alla som älskar Grey's Anatomy att det var vverkligen ett grymt avsnitt igår! Ville absolut inte att det skulle ta slut. Usch, jag hatar verkligen att Merdith och Derek gjorde slut.
M: Nää, du måste ha någon som du lever livet med dej. Någon som vill samma sak som du.  :'(
Aja, sen kolla jag iaf på Sex and the city som oxå äger. Men i morse hann jag inte kolla på sverige pussas och kramas och morgon soffan eftersom jag var tvungen att göra so-läxan som "A" givit åt oss.
Först hade vi franska som flöt på ganska bra faktiskt måste bara skriva uppsatsen om kapitel 1-11 i helgen...  På lunchen hände inget speciellt.  Efter det hade vi gympa och gissa vem som kom in mitt under lektionen? A!! :O Fyfan, jag o Moa började skratta på en gång, idag hade han forfuck rakat sej.....blää.
80 min so är inte precis det man önskar sej, men nu har vi iaf släppt romarriket och har börjat med "lag och rätt" vilken är mycket roligare och intressantare. Hahahah, jag skulle reta A så mycket som möjligt (igår så var jag jätte uppkäftig och stökig dessutom svarade inte på frågorna och så skolkade jag de sista 10 minutrarna.) Idag på Isabels lektion skulle jag va tvärt om :P bara för att låtsas som inget hade hänt. Så jag satt där snällt och tyst på min stol och svarade på frågorna ;) Hahahah, han tyckte nog minsann att jag var besvärlig :P Sen hade vi matte och jag fick värsta utkällningen för att jag försökte hjälpa Lydie och Moa med en grej som jag redan kunde. Kikki:
Viktoria! Jag vill ju inte se vad du kan eftersom jag vet att du kan det här redan! Jag vill ju se om Moa och Lydia lyckas! Kan inte du gå och sätta dej någon annan stans?! Det här är ju till för att jag ska se vad de kan, inte vad du kan eftersom jag vet det!
Då gick jagut och smällde i dörren när jag såg att A var där ute. Muppade mej som fan mot honom xD

Nu måste jag plugga engelska tills i morron!

Pussiluss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0