Morgon

Heeeeeeeeeeeeej
Nu har jag vaknat efter en god natts sömn.....(not) Usch, fick ingen sovmorgon idag p.g.a det stora franska provet idag, hehe ringde inte till Moa igår, men nu ska vi iaf mötas 9:06 på torget. Kan ju säga det till alla att jag har ringt upp alla mina pengar på mobilen :P hehe, eftersom puppe har att en spärr på 200kr så får jag vänta tills 1 juni då jag får nya pengar.
I går låg jag som vanligt och kollade på Grey's Anatomy och Sex and the city, måste säga att det var bland det konstigaste avsnittet av Grey's Anatomy som jag sett. Addison kom tillbaka och sen ville hon inte jobbba kvvar och så var det nån som föddes med hjärtat på utsidan :S Aja, jag tjatar på fortfarande på mumme om att hon ska köpa första sesongen, får se om vi gör det på sommarlovet ;)
Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag läsa egenom franskan igen.

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0