Musikprov idag :(

Heeej, känns nästan som om jag har blivit sämre på att blogga, eller iaf så uppdaterar jag inte lika ofta. Men som jag sa så är det så j*vla mycket skit man ska fixa i skolan nu. Läxor och prov..... typ det som lärare lever på eller vad?
Hahahahaajhahahahahahahshahahahahahahahahahahahaaaaaaaghahahahahhahahahahhahahahahahahahhaha
nu ska vi sätta dit dom minsann! Allt ska sättas på prov..... (not) De sitter säkert där inne i deras små personalrum och planerar allt i minsta detalj. Eller åtminstone Kerstin gör det, hon kommer ju ff en kvart tidigare varje dag bara för att hon vill ha x-tra franska...... Tänk, snart är det ett heeelt sommarlov utan utan franska =D Men det är nog en hel del som jag kommer sakna och som jag kommer längta tillbaka till skolan för ;) Hahahah, mina underbara vänner fårstås! <3 ÄLSKAR er mer än allt :) Alla underbara lunchraster vi har haft det här året xD hahahaha, mycket flumm och skratt har hörts från korredorerna och in på lektioner men inte får störa =) Undrar egentligen hur lärarna har stått ut, hahah.

Aja,
Idag är det onsdag... musikprov idag och jag hör ingen skillnad på Rhythm & Blues..... undrar om jag kommer lyckas... men jag o Anna ska iaf sitta nära varnadra, hahaha, så vi hjälps åt tycker man allt ;)
Sen efter skola ska jag o Alice in till fridhemsplan och spela teater med alla andra eftersom det verkligen behövs om vi ska få nån pjäs. Riktigt kul :) Sen ska jag hem och råplugga engelska och fixa nystädad bur åt mina marsvin, som även kallas: fågelgrisar. Eftersom dom ser ut som små grisar och låter som fåglar xD

Usch, allt plugg har gjort att jag jag slutat äta. Jag tror jag har ätit tre mackor på två dar och dom fick jag ändå prässa i mej.... sen dess har jag inte varit hungrig och är inte det nu heller :s vill inte få någon ätstörning p.g.a löxor, eller jag vill inte heller få nån ätstörning alls. Forfuck vad det är hemskt, jag är ju lixom redan normal. Äter man inte får man ju ingen enegi till annat än att typ ligga i sängen hela dan och inte orka gå till skolan....

Nu ska jag göra mej i ordning,
Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0