Ny mentor till hösten

Heej, det som jag glömde skriva i det förra inlägget var att jag slipper ha Christer som mentor nästa år! Wee :) Jag o Heads slipper lidandet av någon som bara proveserar andra. Carin och en ny gympalärare som heter Henrik ska ha oss :) Fast jag kom på en sak, tänk om han är typ som A eller nåt :S Då dödar jag dom! Vi (jag o heads) har ju forfuck stått ut i ett helt havlår med Christer då kan dom ju inte bara sätta in nån dålig typ gammal gubbe. Men då finns ju alltid Carin som stöd xD Hahahaha, hon är faktiskt inte såå sur längre och hon tror på det mesta nu mera. Det märktes ju när vi tjejer fick städa ordningn efter killarna i redskaps-rummet. Då va hon ju lixom jätteglad och tacksam :) så jag tror nog att det blir rätt så bra det där :) Ni som var med på jullovsavslutningen i vintras vet ju att jag hade lite problem med det där bytet och att vi fick Christer som mentor.

Aja, nu har jag iaf precis kommit ut från duschen och har precis städat mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Kläder, böcker, filmer, glas, smink, smycken, hårborstar, pennor och papper precis överallt. Mäsks verkligen att mumme inte är hemma och ser till så att allt är städat. Men nu är det iaf rent, vädrat och städat överallt.
I morron ska jag o tjejerna först ut och äta pizza sen ska vi hyra film och gå hem till mej där de flesta (troligen) kommer sova äver :) Man måste ju passa på när ens muppiga mummor och puppor (hahahah, "puppor" som om man hade flera än en mamma och en pappa) inte är hemma när dom istället är i Caribbean och lyxar sej. Då måste man ju passa på med filmkväll :) Stackars, stackars, stackars lilla Moa som inte kan komma p.g.a att hon ska passa hunden sin. :'( nöööööf, vi får väl ta o ringa till dej så vi vet att du klarar ensamheten :( Stackarn....

Nu ska jag bara röjja undan det sista på skivbordet och sen ska jag sova,
Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0