Om min tisdag....

Nu har Moa precis gått hem och jag sitter ensam vid datorn igen...suck...tråkigt...
Idag var den fan en asrolig dag och dessutom fick vi sluta tidigare vilket var en stooor bonus :)
Började iaf med franska då jag skämmde ut mej totalt xS ahahahahah, typiskt mej. Jag o Felicia skulle absolut läsa upp våran dialog som vi hade läst igenom en gång och som jag absolut inte kunde!
F: C'es que tu fais lundi?
V: Je....suis je joue au basket.
F: *Gapskratt*
V: *Gapskratt*
F: Samedi soir?
V: HAHAHHAHAHa, D'accord
Asso det pinsamma var inte det här utan det var att jag bara började gapskratta och det var ingen mer än jag och Felicia som hade hört att jag sa fel så ingen fatta vad jag skratta åt xD HAHAhAHH.
Asso, det ska vara "Je joue au basket - Jag spelar basket" men jag sa "Je suis je joue au basket - Jag är jag spelar basket" vilket var väldigt fel xS HAHHA, men min franskalärare tyckte iaf att det var helt okej ^^,
Sen hade vi no och jag o Anna jobbade "stenhårt" på att klarställa våran inventering som vi har hållit på med typ hela våren
Sen var det lunch och med lunch så menar jag självkart oxå lunchrast som var vädigt rolig xD HAhha, jag o Moa stod och sexade oss i korridoren (asso moa skulle bara härma en ny sorts våltäcktsmän, en "gnuggis" kallar vi dom) Asso nu låter det säkert jättekonstigt, men asso hon "gnuggade" sej mot mej, bara jättelite. Just så ser vi att Isabel (so-lärare) är på väg upp och Moa springer in på toaletten och sitter där inne aslänge och Isabel tyckte det var skitkul xD HAhahaah, men som tur är så såg hon oss inte ;)
I: Men Moa, det var väl inget farligt? Vad hände?
M: Neee, hhHAhahah, en sak....
I: Vad? Du behöver väl inte vara rädd för mej? *fniss*
M: jooaoao.... HAHAHhaaha,
Dröjer lite och:
M: Har hon gått?? :O
I: *Ber mej säga att hon har gått*
V: aa, hon har gått.
Moa öppnar dörren och får syn på Isabel igen, HAHHAHA, och smäller igen dörren igen. Sen gick Isabel och Moa smög sej ut från toalette. Asso shit vad vi skratta! XD ahhahahahaha, så jäkla kul jue...!

Aja, sen hade vi svenska som flöt på väldigt bra och vi gjorde en gruppövning där vi skulle komma på 10 saker som alla i gruppen hade gemensamt, riktigt kul var det. Bl.a hade alla i min grupp nuddat Felicias pennskrin med både lill&pek-fingret samtidigt. HAhaha, typ sådana grejer var det xD
Sen hade vi geografi eftersom vi inte hade nån engelska. Jag och Julius jobbade med Nya Zeeland, om dersas klimat, vindar och strömmar. Vi och några till var de ända som blev klara och inte fick något i läxa ^^, fett najs.
Nu ska jag göra min so-läxa (om varför man konfimerar sej + lite annat) sköönt, inga andra läxor idag. Mumme har inte kommit hem än men när hon gör det ska jag tjata angåeende nånting som ni får reda på senare :)

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

hahah, aa dehär va en lyckad dag! :) fan va pinsamt dedär me isabel, asso jag trodde ju att hon såg mig, men de gjorde hon tydligen inte :P

2008-05-20 @ 22:21:58
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0