Otroligt slapp dag

Rubriken säger en hel del :) Idag var vi bara i Alvik på våran bildutställning eftersom bl.a jag o "några" andra skolkade från idrottsdagen, men vaddå lixom jag hade ju fortfarande min tå att oroa mej för. Dessutom har jag lämnat intyg ;)

Aja, jag gick upp 9:15, fett skööönt :) Sen så gick jag till tolvan vi 10:45, för att möta upp Johan på Höglanstorget och möta upp Moa vid Smedslätten. Men nu var det ju så att Johan "försov" sej så jag fick gå av på Smedslätten o vänta med Moa tills han kom med den andra tolvan. Under tiden stod jag o Moa o läste i Metro, hahahhaah, fyfan vad vi skratta åt det här, ävan fast det är fett läskigt.
image120
Hahahhaha, "gnuggar sej" låter ju helt sjukt XD

Vi kom väl till Alvik vid 11:45 o då gick vi direkt in till utställningen. Där möttes vi av våra egna "mästerverk" som Maggan hade hängt upp. Efter det så fick vi väl göra vad vi ville... Jag, Moa, Anna, Pia, Alice, Felicia och Hedda satt i ett hörn och hämtade dricka av "Benjamin" i baren. Hahhahahaha, fyan han var ju aslik Benjamin i Morgon Soffan. När vi gick därifrån vid 1 så sa jag "Benjamin" (som benjamin gör i Morgon Soffan) med ett knippe salta pinnar i handen. Hahhaha, men shiit asso, stackarn.... han såg ju värsta ledsen ut jue..... :'(
Här är iaf lite bilder från utställningen.
image121image122
image123image124
Visste inte riktigt om jag kunde lägga upp dom här, men eftersom dom är så syddiga så tänkte jag att det kanske inte spelar nån roll.  Skicka bara en söt kommentar om ni vill att jag ska ta bort dom :)


Efter utställningen gick jag, moa, anna och hedda till McDonalds, men egentligen var det bara jag o moa som skulle äta. Hahhaha, när vi ätit tog vi en varsin balong XD hahahah, forfuck det var ju så j*vla längesen man gjorde sånt. Vi startade även ett ballongkrig inne på McDonalds. Dessutom tog jag 3 sugrör till min dricka och sjääälvklart ska jag dokumentera allt.
image126



Efter McDonalds bestämde vi oss för att åka hem till mej o sola på bryggan. Hahahah, dessvärre märkte vi att alla Höglandare precis kom från idrottsdan så vi åkte till Kristineberg (med våra ballonger från McDonalds) för att sedan vända och ta en annan tolva hem. När vi steg på tolvan råkades min ballong sprängas och åker man mitt på dagen så är det bara ne massa tanter överallt och dom blev ju förstås jätteupprörda. Sen gick vi av på Nockeby Torg och gick in på Engströms o köpte en daim tårta och "havre knas" som även kallas havre flan xD

Sen vandrade vi hem till mej och hämtade papptallrikar och gick senare ner till bryggan och hade otroooligt mysigt. Hahahha, ringde även kino och till lite andra ställen, bl.a beställde vi en taxi till ett speciellt ställe XD och så rinde vi till stegbolaget och jag skulle minsann laga min stege med silvertejp, men det tyckte inte som var nån bra ide ;)
Här är lite härliga sommarbilder från våran "sol-picknick" på bryggan.
image127image128
image129image130
(allas fötter, från vänster: hedda, anna, jag och moa)   (sen är det bara mina)


Hahhahahaha, efteråt gick vi hem till mej o hade det lite mys igen, men nu orkar jag inte skriva mer.

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

jag är inte me på nån bild , förutom bilden på våra fötter (a) :)
älskar dig mest vuck!

2008-05-05 @ 21:25:42
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0