På bra humör

Hej hej,
Weee! Shiit vad man blir på bra humör när det är varmt och soligt ute, det märkte jag idag ^^,
Har hänt en massa idag och i kväll händer det en massa saker oxå ;) Wee! Nu har jag haft alla våra lektioner för det här läsåret, sommarlov om bara en vecka! (slutar 5/6) och nästa vecka är det bara aktiviter som:
Fredag, brännbollsdag med hela skolan. Måndag, Erikdalsbadet. Tisdag, stadsvandring. Onsdag, städning och fotboll. Torsdag, kyrkan. HAHAHAHAHAHA, är helt överlycklig nu! Det är ju typ nu som man nästan kan säga att sommarlovet har börjat. Det som känns grymt skönt är att vi slutar redan den 5:e och börjar den 20/8 så vi har feta långa lovet. Hahahaha, vi har alltid slutat typ senast av alla skolor i Stockholm förrut, förr sluta vi vid den 15/6 så det känns lite skönt att få nån slags revanch ^^,

Aja, tänkte berätta lite om idag. Började 9:25 med franska och franska prov, det gick suuuper för mej ;) Får tillbaka det först i höst, fett långt dit. Sista franska lektionen för hela sjuan!! :D Weee! Sen rullade det på med lunch, då det inte hände så mycket konstigt nog. Efter lunchen var det dax för gympa och eftersom omklädningsrummen bygs om kan vi inte byta om så vi körde lite brännboll på ängen. Shiit, jag stog i solen hela tiden och jag som har så lätt för att bränna mej brände mej såklart på nacken, axlarna och på bröstet. Usch...! Våran sista gympalektion med Carin, ska tydligen få nån ny i höst som ska bli min nya mentor... hoppas bara han inte är som A för då får jag spader, men det tror jag inte. Sen var det 80 min SO som gick väldigt snabbt trotts allt ;) Pratade lite om lag och rätt sen samla vi in böckerna, skrev en utvärdering och spelade pingis :P HAhahaha, lilla alven ;)
Efter det var det matte, skulle leta efter skatter och samla in böcker :) Fast jag orkade inte vänta på min skatt när tiden gick över en kvart (asso när vi hade slutat för en kvart sen) så jag missade chansen att få en check till en gratis GB-glass, men jag brydde mig inte så mycket.
Sen gick jag o Moa hem till mej, oy, oy, OY! säger jag bara, shiit vad vi har gjort en massa saker xD HAHAHAHA, jag gick telexempel ut i mina super sexiga glasögon igen xD HAHAHAHAah och sen så gungade vi och gick en litet promenad till Nockeby Torg och köpte glass ^^,
Nu är det fast bestämt att hon sover hos mej idag ;) Wieee! Hon skulle bara hem och fixa i ordning sina grejer till i morron (brännbollsdag) och äta sen kommer hon hit igen :)
Nu ska jag fortsätta äta mitt spruckna ägg xD Inga läxor för ens i höst inte ;) Fett sköööönt!

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0