Långt inlägg...

Nu har jag typ precis gjort klart franskan, har pluggat som en tok eftersom vi ska skriva den svårare delen av provet i morgon så då är det ju bäst om man är för beredd på det värsta ;) I morron är den sista franskalektionen för hela terminen, jag todde aldrig den dagen skulle komma. Just nu längtar jag faktiskt lite till provet :P tok, men asso det känns bara så skönt att få skriva klart det och sen veta att det inte kommer komma några mer franska läxor eller franska prov förrens i höst. Om man tittar på det som jag skrev på provet idag så beviskar det att vi har lärt oss asmycket det här året, eller iaf jag. Jag har lixom redan fårr ihop fyra sidor och har inte ens börjat att skriva om kapitel sju, det kallar jag profsigt ;).....(not)

Aja, idag har det varit otroligt flummigt i skolan, precis som Moa skrev (http://wajdebeck.blogg.se) Försov mej en och en halv timme i morse !!! My god, brukar aldrig försöva mej, men nu så vet jag att jag egentligen inte behöver den där extra halvtimmen som bara går åt till onädiga saker, så jag behöver inte gå upp halv sju jag kan gå upp kvart över sju istället. Jag hann iaf i tid, fick snarare tid över konstigt nog... Dessutom hann jag möta Moa fem i nio som vi sagt :)
Startade med NO i B305 där ljudet på tvn inte funkade så vi bytte till Biologin istället, Moa och jag sprang dit fortast av alla, coolingar :O

Sen var det SO som flöt på riktigt fort eftersom vi bara hade 20 min på oss. På lunchen satt jag, Moa oxh Lydie i den otroliga raden som vi alltid lyckas göra på ett eller annat sätt i matsalen, hahahaha, min kommentar som jag sa jättehögt "Jag hostar eld, acktarej" Hahahahaahaaha!

Efter det hade vi slöjd dår jag var flummigare än någonsin xD HAhahahaha, t.o.m Korren (läraren) tyckte det. Jag satt och förstörde för Lydie hela tiden, som var jupt koncentrerad, sen så satt jag och vrålskrattade med Moa och vi skrattade åt allt om inte mer. Hahahahh, dessutom lyckades jag konstruera en hoppborg av Lydie's geografibok XD Hahahahaha!
Sen var det då dax för franska povet som faktiskt inte var så svårt, alla blev störda av en "prutt-moppe" som körde förbi jättesakta ochh pruttade ashögt så alla blev helt flummiga av ljudet, HAhahha, jag tyckte det lät som JE. Men våran lärare blev mer än upprörd månitro xD
Efter franskan skulle vi bege oss ut till Olovslundsdammen igen (förra gången blev jag sjuk av det) för att "fiska smådjur i dammen" Ja hade mest tråkigt men Christer tycker såklart alltid att det är lika kul att skämta och driva med folk:
*Jag kommer sringandes till bilen för att hämta en till håv*
C: Hur är det Viktoria?
V: Det är...öh?.... bra, eller nää!
C:...?
V: Det här är så sjukt tråkigt, blää....
C: HAha, oy oy Viktoria, man måste ju ha lite tråkigt ibland oxå.
V: Nä, inte om man heter Viktoria, då kan man inte ha tråkigt ibland.
C: *Gapskratt*
V: ...? Går iväg med håven.

Jag fattar verkligen int det roliga ;S men gubben är ju som han är XD HAhahahaha, kom på ett asroligt namn, Pohl!!! (pål)
Det gick jag runt och skrek, sen på vägen hem gick jag med Anna som skrek Kaj!, hahahaha, sjuka människor.... Tom orkade inte ens med oss ;) Uppe i skolan igen fick det bli ett lååångt förväl av Alice eftersom hon åker till Frankrike i morron, dvs att hon har fått sommarlov nu ;) Hoppas du får det bra i två veckor och så hörs vi när du kommer hem ;)
Sen gick jag hem och åt mellis och övade franska, nu ska jag se på tv.

I kväll är det ju tv kväll igen ;) Ett litet ljus mitt i veckan, Grey's Anatomy och Sex and the city. Fast i morron har vi ingen sovmorron för vi börjar tidigare tack vare franskaprovet ;( andra gången det händer för i år ;( surt.... Ajuste, ska ringa Moa senare och bestämma träff på torget i morron :P

Pussiluss! <3


Kommentarer
Postat av: Moa

oerhört flummig onsdag vi har haft :D

2008-05-28 @ 22:27:02
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0