Pennvässare

Hhahahahaha, här är den (egentligen tåkiga) filmen från igår. När jag hittade en pennvässare som såg yt som en hund och när man vevade på svansen viffta den på öronen xD. Hahahaha, vi hade seriöst kul med den asso. Speciellt när vi ringde ett par personer. En gång kunde jag verkligen inte hålla mej så jag var tvungen att gå in i Heddas rum, då vevade Moa ännu snabbare och då lät det ännu roligare xD

Asso nu, just nu, när man tittar på den så är den hur tråkig som helst! Men shit vad vi hade kul med den igår i samband med telefonsamtalen XD




Jag vet inte direkt om ni ser, men ni kan ju försöka :P

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

hahha, fan va kul vi hade ;D

2008-05-04 @ 21:36:46
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0