Ridningen

Nu har jag varit hemma ett tag, sen jag kom hem från ridningen. Red en häst som heter Mackan eller egentligen Machiavelli men orka säga det lixom xP Idag var det faktiskt lite bättre stämmning i gruppen än vad det brukar vara. Jag o Maria hade ett riktigt bra samtal ;) Wee! vi red faktiskt ut för första gången i år, riktigt mysigt asso! och sen så red vi lite i ridhuset oxå, typ övade lite på volter o avsaktning från galopp. I största allmänhet så gick det väl rätt bra tror jag :)

Just nu sitter jag o chattar på msn. Riktigt trevligt man kan ha när man chattar om sommaren asso, lääääängtar.
Nää, jag har egentligen inget att skriva. Jag uppdaterar sen istället :)

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0