Riktigt kul onsdag

Har nästan precis kommit hem från skolan. Har bara ätit lite mellis oxå. Onsdagar är de jobbigaste dagarna på hela veckan, men det gör inte så mycket att det är en lång skoldag för det händer alltid så mycket roligheter. Skulle man lixom va hemma för att skolka så skulle man ju ha dötråkigt, ligga i soffan och vad då? kolla på "love and married" eller "sjunde klotet från solen"?? så tråkigt kan man ju inte ha det.... Men jag av alla människor är väldigt posetiv till skolan :) Alltid lika kul att gå dit, har faktiskt bara varit bort 2 dagar i hela sjuan (det va de 2 dagarna förra vecka när jag inte ens var sjuk utan jag opererade min tå)

Den andra no-lektionen idag var ju absolut bäst XD våran nolärare hade t.o.m "döpt" lektionen till SCI - lesson 1.
Hahhahahaha, vem har stält en fågel inne på toan i B-200 korridoren? :O Hahhahaha, jo det var fjäderfän ;) Nää, men vi skulle iaf doppa filterpapper i acetooooon för att se vad som hände med bläcket från pennan som vi hade ritat på pappret med, woho! :P Vad har det med fågeln att göra tänker säkert ni, men asso jag suger på att förklara men det var iaf en sjukt kul lektion, sånna vill man inte ska ta slut ^^,
Jag och Hedda satt brevé varandra och härmade (även idag) repliker från Aristocats :P "Mig gjorde han inte illa, han slog mej bara i huvve" !!!! 8D

Kan kanske berätta mer om dagen senare men nu har jag sjuuuukt mycket läxor att göra :( ska fortsätta med mina biologiuppgifter från igår, sen har jag asmycket franska att göra + att vi har både engelskprov och musikprov nästa vecka som jag måste plugga lite på för mumme o puppe åker bort hela veckan o då är det ju bra om man kan få lite hjälp innan ;)
Idag är det ju även min tv-tittar kväll.
20:00 "Men in trees" (om jag hinner bli klart med alla läxor till dess)
21:00 "Grey's Anatomy" mååååste se!
22:00 "Sex in the city" mååååste se!
Morgon soffan och Sverige pussas och kramas ser jag på i morgon bitti på datorn för vi har ju vääärldens sovmorgon ;)

Pussiluss! <3




Kommentarer
Postat av: Moa

haha, jag är inte i samma grupp som dig... :( min e tråkigare. fast har ju alice, iof :)
usch, onsdagar går så fruktansvärt segt. bara tråkiga lektioner.

2008-05-07 @ 18:56:08
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0