Sjukt kul onsdag

Rubreiken säger en hel del, jag har haft det så sjukt kul idag asso! Även fast vi hade musikprov och allt. 
Nu har jag äntligen lärt mej att ta vara på mitt ortoligt lockiga hår som många lixom permanentar sej till att få och som jag lixom "plattar" bort med plattången på 20 min. Dessutom slits håret om man tvättar det varje dag och sen plattångar det utan värmeskydd och har massa medel i.  Mycket bättre att  bara låta det självtorka och bara använda sej av en så kallad "tratt". Visste inte riktigt vad jag såg ut som i morse, en grekisk gudinna, men sen träffa jag alla underbara människor som gör min dag. Och man kan ju inte säga nej till deras super söta kommentarer ^^,


Aja, hade iaf no först där vi fick gå ut igen :( nu var det iaf lite roligare eftersom det var i helklass  :)
Sen var det so med "A" som vi låångt innan hade bestämt att vi skulle förstöra hans lektion och riktigt plåga honom eftersom det inte finns en ända kotte som tycker om honom i våra klass. jag, Moa och Lydie satt hela tiden o snackade ashögt och skrattade och jag satt t.o.m och sjöng julsånger xD först ingnorera han hos men sen blev vi för stökiga och då sa han till. Men asso shiit vad jag var kaxig och upptjafsig! Han kom fram till oss och snackade, men jag o moa bara kaxa emot hela tiden så han kom lixom ingen vart xD Sen gick Lydie ut och sen gick jag o Moa oxå ut :P
Hahahhahaha, han blev så jäkla ägd. Första gången som jag kaxar mot lärare eftersom jag alltid brukar vara väldigt snäll på lektionerna ;)


Skriver mer senare eftersom jag ska se på Grey's Anatomy och Sex in the city ;) Har en lååång sovmorgon i morron :)

Pussiluss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0