Slööö dag efter filmkväll

Bläää.... känner mej extremt slöö och seg i hela kroppen, med andra ord, som man brukar känna sej efter filmkvällar. vi hade iaf sjukt kul igår! Först åkte jag, Anna, Felicia och Heads in till t-centralen och spatserade runt lite i tunnelbanan men sen kom vi till tåg centralen och då visade det sej att vi hade tagit fel uppgång ^^, men kun var det iaf! Sen bar det iväg till Alvik där vi skulle äta pizza. Och förresten, självklart var vi extremt flummiga på tunnebanan, as usually xD På pizzerian rapade jag typ minst fem gånger utan att själv märka det för ens långt efterråt. Träffade även Fredrik som Anna en gång i tiden har dragit ner min tröja mitt framför hahha. Sen åkte vi till Ålstensgatan och hyrde film jag ville hyra "Förtrollad" eftersom Patrick Dempsey är med i den :P men det ville tydligen inte de andra så det blev "Fucking Åmål" och "Saved" för att vi ändå har hyrt alla bra filmer på topplistan.
Titta, där har vi honom xD
image138

Sen så åkte vi till Nockeby Torg och mötte Alice och gick in till Engströms och köpte godis och dricka. Efter det gick vi hem till mej och Anna och Alice gik och mötte Pia eftersom hon inte hade kommit än. När de kom tillbaks kolla vi på F.Å sen skulla Anna och Felicia hem. Då fick Joni följa med eftersom vi trodde att det fanna "äckliga gubbar" i buskarna..... men det fanns det ju förstås inte :P...... fast bättre att vara på den säkra sidan.....

Heads, Pia och Alice sov här fast först kolla vi klart på F.Å och halva Saved. Sen låg vi o snacka tills halv 3 då Alice upptäckte att det hade börjat ljusna ute och då sov vi. Eller vi försökte iaf sova men gång på gång hörde man mej ligga o skratt för mej själv för jag tyckte "På måndag ska Kerstin Lööf ut och flyga ballong därför får måsta man maila franska uppsatsen innan måndagen" var askul så jag kunde inte hålla mej för skratt. Sen skulle Alice skrämma mej eftersom vi sov tillsammans i bäddsoffan och det lyckades hon med. Men tillslut sov vi allesammans till ca halv tolv då jag vaknade av att någon hade tagit allt mitt täcke.... -Alice! Sen vakna hela drösen och vi satte oss upp och snackade lite. Sen vid halv två gick vi upp och åt "frukost" vi satt på ballkongen och hade allmänt mys sen gick vi ner och kollade på Lejonkungen som är bäst! Men jag somna när Nala sjunger "känn en doft av kärleken" så jag var inte så sällskaplig ^^, Efter det gick alla människor hem och jag satte igång med att städa i ordning köket och herre jävlar vad mycket disk det var! Dessutom var det asjobbit eftersom jag har sträckt mitt ben på två ställen så det gör bara sååååå ont :'( usch.....!
Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska strax gå upp till Engström och köpa nått tills ikväll ^^, blir väl till att vara hemma och kolla på resten av "saved" pch myyyysa. I morron kommer ju mumme och puppe hem :) längtar faktiskt vilket jag inte trodde att jag absolut inte skulle göra, men tydligen hade jag fel....

Pussiluss! <3


Här är lite bilder:
image139image140
(Alice, Pia och jag.)                                      (Samma bild fast i färg)

image141
(En bild från pizzerian, den är tagen i tre delar om ni undrar)

image142image143
(En läskig bild på Pia hand) (hahhaha, en bild på Alice och Pia från igår i skolan när dom delade på tröjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0