Snabbmat :S

Usch, usch, usch... sitter här ocj tuggar på en pan pizza och har precis kommit hem från skolan, säger bara att jag inte är nått för "färdig pizzor" eller snabbmat (micro mat) i huvudtaget. Tror jag spyr på den där pizzan snart, fast vad skulle jag göra när allt bröd är slut och man typ hungrar ihjäl ;)
Skolan idag var väldigt slapp och vi slutade t.o.m tidigare ;) Har haft min sista svenska, engelska och geografilektion idag så nu är sommarlovet snart här :) I morron ska jag gå och skriva mitt sista prov, i franska fast riktigt slut är det inte då eftersom vi måste skriva klart på torsdag, så då får vi två dagar på oss, fett najs :D Sen är det iiiinga fler prov för den här bajsiga terminen som har varit såå mycket sämre än vad den var i höstas. Efter sommarn väntar 8:an och betygen kommer, jag lovar att det är flera än jag som är bekymrade över det. Men det ska man ju inte tänka på nu! Och sen ska man ju inte tänka på vilka lärare man får och inte får, för då blir man bara depp :S
Nu ska jag sätta mej ute på terrasen och öva franska, någonting som jag faktiskt inte är sååå nervös över, sista lektionen nu på torsdag ;)

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0