Sommar på balkongen

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Jag har suttit på balkongen och myst med, mormor och Karro. Joni tror jag är nånstans och spelar frisbiee-golf.
Vaknae vid halv 10 och det var helt öde hemma. Karro hade redan åkt och tränat och Joni låg o sov. Mumme och puppe åkte ju igår. Så sjukt trist! därför satte jag på radion ashögt för att jag trodde att Joni skulle vakna då, men det gjorde han förstås inte den sömntutan ;( så jag fick va uppe själv tills mormor o Karro kom hem.  
Hahaha, fick en hel kartong med "marianne" ni vet dom där hårda mintgodisarna med choklad innuti. Typ mina favvisar, älskar mintchoklad "marianne" och "after eight" =D av mormor.  -Tack!
Sen så gick jag o Karro upp till Engströms o köpte lunch, woho gick runt i Bromma helt utan smink... ännu ett stort framsteg ;) Åt fläskfilé som mormor hade med sej o potatis, gott! Nu sitter jag har och äter på min munk, känner mej som en sån där "Police - America" en amrekansk polis som sitter i sina polisbilar och äter stora runda munkar, sånna med hål i. "munkar, munkar, munkar med hål i, när jag kommer hem till....."  Hahhaha XD

Lovade mej själv att jag skulle plugga som bara den den här veckan eftersom vi har så j*vla mycket prov och läxor, men tror ni att jag ens har börjat med det?? :O Neeeej, såklart inte :( orkaaar inte....
Vem jag får väl ta och sätta mej ute på balkongen igen (där jag har suttit för det mesta hela dagen) Börjar nog med musiken efttersom jag har musikprov på onsdag..... Sen engelska.... franskan ska jag göra med Anna i morgon. Får se om jag hinner sticka in till stan med Alice och fika den här helgen eller om vi får ta det nästa helg.

Fuck! kom precis på att jag har 10 repliker jag ska kunna tills på måndag som jag oxå måste plugga på, till min och Alice teater som kommer bli sämst... :( men jag måste iaf pugga in replikerna..... Gör nog det nu innan musiken.

Pussiluss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0