Söndag

Nu har även min blogg flyttats till "publishme.se" woooow vad coolt..... not. Ser väl ungefär likadant ut bara det att det är lite mer färg och ser lite trevligare ut inte bara massa grått.
Vaknade för kanske 2 och en halv timme sen somnade ju rätt sent igår. Mumm&Pupp ringe precis och sa att de hade åkt från Arlanda så de kommer väl hem om typ 1 ochen halv timme eller nåt.
Just nu sitter jag och kolla lite på youtube och har fastnat vid förra årets sommarplågor, så som "Here in your arms", "Umbrella", Do you know" och "Real Girl" och måånga fler. Usch vad jag vill ha sommar NU! Tittar man ut genom fönstret ser man bara grå moln, fukt och regn :'( dessutom känns temperaturen som minusgrader.... Kan det inte alltid vara som förra helgen? Fast juste, det är ju i Sverige vi lever i... som om jag hade glömt det...

När mumm&pupp har kommit hem ska jag försöka få reda på nått om (förhoppningsvis) min och Moas portugalresa. Här ska det tjatas och gnatas minsann :) Nu har jag inge mer och skriva om men jag återkommer ;)

Pussiluss! <3


Kommentarer
Postat av: Moa

vi måste få åka asso!

2008-05-18 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0