Söndag och mer franska

Hmm.... Jag har inte snackat med min så kallade päron om Portugal än. Tänkte göra det när puppe har vaknat! :O eftersom han sover just nu.... himla trögo.
Asso fuck vad den här franskan är jobbig! Jag trodde lixom att jag skulle bli klar med den under eftermiddagen, men nej! Känns som om jag inte kommer någon vart alls och att jag har skrivit lika mycket som när jag började. Eftersom man ska skriva om allt man har lärt sej under året tar det en j*vla tid.

Nu måste jag fortsätta.
Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud, jag blir ledsen ifall det inte går.. portugal menar jag då. håll tummarna alla!

2008-05-18 @ 23:04:05
Postat av: Moa

gud, jag blir ledsen ifall det inte går.. portugal menar jag då. håll tummarna alla!

2008-05-18 @ 23:04:18
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0