Söndag

Idag mår jag faktiskt mycket bättre! Så idag blir det väl att starta direkt med franskan.... :'( har frnaska prov på onsdag och torsdag. Men det är typ det sista provet innan sooooooommarlooooooooooooooovet =D Weeeeee! Slutar redan den 5/6 så jäkla tidigt jämfört med typ alla andra och dessutom så börjar vi samma tid i höst så det kommer bli ett lååångt lov och ett roligt framför allt, min och Moas Portugal resa i två veckor kommer knäcka ;) Tänk, ett helt sommarlov utan franska, bättre kan det nästan inte bli :)

Asso jag är så jäkla besviken efter igår. Alla låtar som låg där uppe vid toppen (förutom typ Ukrainas, j*vla härmare) sög ju så hårt! Våran skulle ju lätt kunna knäcka ut allihopa. Usch, jag tycker nästan synd om henne när vi fick första och sista 12:an av Malta så fick man ju se henne i greenroom och alla svennar så ju fett depp ut ;(  Ta t.e.x Turkiet deras band såg ju typ ut som värsta pojkspolingarna med ett typiskt "Peps Persson-band" och Grekland såg ut som dom lika gärna kunde va me i lilla melodifestivalen. Men Ryssland var ju absolut värst... orka att dom vann, dom hade t.o.m världsmästaren i skridskoåkning bakom sej som lixom åkte runt på en plast-is, vaddå skulle vi ha Stefan Holm som hoppade höjdhopp i bakrunden för o vinna, eller vad? Nää, men asso jag trodde att vi skulle komma mkt högre upp än  21:a av 25.
Hahaha, bäst vare när Björn skulle säga Sveriges poäng xD Hahahaha, de andra länderna fattade säkert inget :P det kallar jag humor vi har här xD
Men jag tycker nästan att vi ska ha en egen "melogifestival" här i norden för att alla länder i centraleuropa sammarbetar ju bara och det är som puppe sa: Jaha, det visste man ju, dom tycker att det här är världens grej, ringa och rösta! Woow!
Eller så får vi sammankalla Abba så de kan vinna åt oss.... (not!)... :P
Okej, nu låter jag som värsta Schlagernörden och det är jag verkligen inte! Bara det att jag tyckte att det blev lite knäppt igår eftersom alla låtarna som låg i topp sög jue...


Nu ska jag äta frukost, igen ridning för mej inte.

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: annchi

"guld är inte allt som glimmar, sedan vintersolen sjunkit röd. Det son bleks i ljusets timmar får mot nattens väg sin glöd"

2008-05-25 @ 13:18:35
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Moa

björn är alltid bäst :D

förutom sverige hejade jag på spanien! hahaha



längtar som satan till 19 juli, de är väl då vi åker? gud vad varmt de kmr vara, blir mkt solkräm i packningen ;P

2008-05-25 @ 15:09:46
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0