Suddkrig - Alla mot en

Just nu sitter jag på min häärliga terass och pluggar som aldrig förr. Men just nu så tyckte jag att jag förtjänade en liten paus. Började fett sent idag, vid tio och slutade 14:45. Absolut skönaste dagen jue.... :) Dessutom var det en förbaskat kul och solig dag idag. Har man någon gång tråkigt i Högland?? - näää.... :)
Började dagen med franska, satt brevé Tom och han är ju sååå sällskaplig av sej (not). Men lektionen gick väl iaf hyffsat bra.... fick reda på att vi ska värsta mega slutprovet där vi ska skriva om allt vi har lärt oss på hela året, i höstas oxå. My god lixom! hur ska man orka med det?? :O
Sen var det iaf lunch och jag kunde minsann inte hålla mej för skratt när våran gamla lärare kom fram till med i matkön och log som bara den XD hahaha, ftf va pinsamt ;)
Efter lunchen hade vi gympa. Jag, Hedda och Alice lyckades (än en gång) springa hela Ålstensslingan utan att fuska och utan att gå. Kanske håller på att förbättra min kondition? :P hahaha, stooora framsteg jag gör. Gympan sög iaf, jag hatar verkligen vissa killar som slåss så jäkla mycke... vissa är ju helt hopplösa.... ;(

Sen hade vi 80 min so. Hur orkar man??? Just nu har vi en dålig lärarkandidat som snackar hela lektionen och snackar så grymt långdsamt så man håller på att somna, hur orkar man lixom 80 min av det?? Jag o Moa satt iaf brevé varann och skrev två hela sidor om Marcus, våran gamla gympavikarie som var helt knäpp.
Sista lektionen hade vi matte. Vi fick tillbaka våra prov som vi skrev för ganska längesen och jag hade bara 2 fel på hela!!! Inte ett ända slarrvfel =D En tallang som jag måste skryta med :P Men jag är iaf jäkligt nöjd för det var det provet som jag tränade till utan puppes hjälp och jag klarade mej gallant endå!
Aja....
Jag, Moa, Lydie och Edvin + typ hela klassen bestämde oss för att kasta små suddbitar på "A" eftersom han bara förstör och t.o.m killarna är i mot honom. Ni som inte vet så är "A" våran extralärare som ska hjälpa oss lite i klassen, men han gör verkligen inget och alla är emot honom xD Så när matten var slut gick jag, Moa, Lydie och Edvin + alla andra som tittade på och ställde oss i mitten av korridoren. Sen ropade jag "Andreas, kom ett tag" med värsta barbierösten. Då efter ett tag kom han ut och ställde sej i mitten av oss, Moa skrek: Ariels uddar och sen kastade vi allt på en gång och han blev så j*vla sur. Han ba: Vafan?? :O HAHHAHAHHAHAHA! så jäkla ägd han blev asso! hela klassen stod ju lixom i korridoren o vi kastade ju i ansiktet så han kan ju endå inte se vem det var xD sen sprang vi som bara den ner på torget och upp på spårvagnsperrongen. Fyfan vad det va kul o han blev ju så jäkla ägd. Det var verkligen grymt längesen som jag gjorde nåt sånt där stort hyss :P Hahahhaah!

Nu måste jag fortsätta med betydligt viktigare saker än det här ^^, usch.... har massor av läxor över helgen. Det kommer verkligen bli en "sitta-inne-och-plugga-helg".....utan puppes eller mummes hjälp för dom åker till Caribbean, jäkla lyckostar o dom bara lämnar mej, karro o joni hemma lixom.. :'(

Pussiluss! <3



Kommentarer
Postat av: Moa

shit va vi ägde andreas! stenhårt ju ;D
asso jag vetefan hur jag ska hinna med franskan... om jag inte gör den på måndag, men då blir det mkt på en gång. eftersom jag ska dansa hela helgen, menar jag. aja, får väl se. kerstin kan ge med sig tkr jag allt :P
puss

2008-05-08 @ 17:36:07
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0