Teateruppspel

Tyvärr kunde jag inte blogga i morse eftrsom mitt super sämsta internet inte ville funka, det strular typ hela tiden.
Jag vaknade iaf vid 9 och tyckte att jag mådde någorlunda bättre än vad jag gjorde igår. Hahaha, jag o Karro låg i soffan och kollade föst "Svampbob fyrkant" och sen "Hey Arnold" XD typiskt oss.... (not)
Vid 11 kolla jag igenom manuset igen och upptäckte tre repliker som jag inte hade sett :S jag som fick mina repliker i onsdags bara för att nån hoppade av i sista stund ;( Fick iaf träna på typ 20 min och sen gick jag o mötte Alice på Höglandstorget, usch då min hals kändes som glöd och jag hade fått tillbaka febern :( Vi åkte till Fridhemsplan och mötte de andra vid 1.
Satte på oss kläderna och började repetera, gick väl sååådär :S eftersom jag o några fel inte kunde replikerna.
Sen vid halv 6 släpptes pulbiken in, bl.a Pia och Hedda var med, det uppskattades :) Teatern gick väl hyffsat, men som sagt så hade vi bara tränat igenom hela 2 gånger.
Fick iaf berömm och felen var inget som märktes så det kändes faktiskt helt okej =D

(hahahah, här är en bild då jag har på mej mina extremt fjolliga kläde när jag ska spela pedanten, den har t.o.m vollanger lite längre ner det ser ut som en jätteliten klänning :P jäkla fjolla)

Efteråt fick ja en orange ros av Alices mamma :) Det uppskattades oxå grovt mycke, eftersom varken mumme eller puppe hade med sej nån blomma. *fnys*
Åkte hem och åt pizza och nu ska jag fortsätta kolla på "Talang" med familjen,
Blir ingen Grönan för mej i morron, det suuuuuuuuuuuuuuuger!!!!! Vet inte hur jag kommer klara mej! men ärligt talat så skulle jag aldrig orka springa omkring på Grönan när jag fryser så att jag hackar tänder och jag känner mej som ett vandrande isberg och halsen känns som mer än glöd, kanske knivar som skär sönder halsen på mej :(
Sorry tjejjor :'( Men det blir väl flera chanser + att jag vill hällre va frisk i skolan.

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: alice

Neej, gud vad synd att du inte kan komma imorgon. Vi kommer sakna dej !!!

Du får ta o krya på dej, puss o kram <3

2008-05-23 @ 21:02:47
Postat av: Moa

känns inte rätt att åka till grönan utan dig :(

2008-05-23 @ 23:28:15
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

Nästa gång då jävlar ska du med ! Vi kommer sakna dig, hoppas att du slipper febern snart !

2008-05-24 @ 08:54:20
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Moa

vuckiii, vi ska dit nästa helg! :D

2008-05-24 @ 11:38:58
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0